2014. már 16.

Eső

írta: Hálomlábú Kobla
Eső

01_1391969432.jpg_500x377

Fotó: Varga Imre

Peti száll a ház előtt és senki sem várja. Peti szerint Isten naplójában mindenkiről van legalább kettő darab feljegyzés. Peti száll napról napra többször,napról napra többtől. Peti értékeli a lehetőségeit és vissza is él velük. De ki az a Peti? Csak feljegyzés Isten naplójában. Lehetne egy hős például, akiből plakát lesz minden tini falán. Vagy lehetne egy dombornyomás a százezresen. Lehet, hogy fel tudná találni a rák ellenszerét, vagy Isten szívgyógyszerét. Ő inkább úgy döntött, lemarad a hírről és sajnálkozó tekintetekről. Peti egy megakadt akkord, a mennyország várótermében, ahol a késve érkezőktől lehet megbocsájtást várni.

vi

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Meg lehet lépni.  Valamit ottan lehet látni. De mér’ csak a körvonalát? Oda kell menni. Csak el kell indulni.  Asszem ott jobb.  Csak jobb lehet.  Meg kell nézni. Rá nem fázhatok.  Az edző is valamikor… Rúgásból lesz a gól. De itt meg jöhet. Jó oké most elment, de jöhet. Én szerintem elindulok. Aki akar, jöhet velem. Nem kellett volna elmenni. De szemetek. Csak én mertem. Hát most meglátják. Velem nem basznak ki. Biztos most röhögnek. Fogalmuk sincs. De kit fognak becserélni, ha az a szemét lesérül? Le szokott. Megjátssza. Mindig leszokik.  Mert lusta. Én nem vagyok az. Mégsem én kezdek. Akkor sem, ha lehetne. Apa meg nem érti. Baszogat, hogy akarjak. De nem ezen megy el. Csak szarul jönnek ki a dolgok. Szóltam, hogy ne szóljon. De mégis…  Aztán én szívok. Edző meg üvölt. Hülye. Aztán meg mindenki nem jön.  Mért mindenki egy ellen? 

hk

Szólj hozzá

vi hk Varga Imre