2016. máj 12.

Friss kapcsolat

írta: Hálomlábú Kobla
Friss kapcsolat

Fotó: Birtalan Zsolt

.....szia elsőre az jutott eszembe hogy kitalálok egy hihető hazugságot és ezzel részemről letudom hogy miért kések de aztán rájöttem hogy nem ér nekem ennyit ez az egész hogy hazudjak és húzzak még egy rubrikát a bűneim ánégyesén úgyhogy úgy döntöttem hogy elmondom az igazat hogy kurvára éhes voltam és gondoltam főzök magamnak egy tésztalevest az előrecsomagoltat de mivel vízköves volt a vízforraló így úgy döntöttem hogy a vasalón fogom felforralni a vizet ja mert a gázpalack kurvára üres de ez most nem lényeges szóval a vasaló tökre el volt pakolva illetve gondolom régen használtam mert nekem a gyűrött az tetszik de kiderült hogy sosem volt vasalóm mert szeretem a ráncok szagát szóval elbasztam húsz percet de még mindig éheztem így beugrottam egy kínaiba de nem vitt rá a lélek hogy nem biztos hogy kutya e vagy sertés a tavaszitekercs meg undi volt szóval beugrottam a mekibe ahol persze kurva nagy volt a sor de vettem neked is sajtburgert mert tudom hogy néha te is megbotlasz és szereted mint én a gyűrött mosás szagát és kérlek ne haragudj hogy nem használok pontokat meg vesszőket öt perc és ott vagyok szeretlek!
vi

Szólj hozzá

vi Birtalan Zsolt