2017. jún 06.

Szülői értekezlet

írta: Hálomlábú Kobla
Szülői értekezlet

Fotó: Nagy M. Hedvig

És ha megint kihagyom a szülői értekezletet, akkor mi van? Igazából nem is érnék rá. Nekem ma este a színpadon kell lennem. Hamarosan úgyis túl öreg leszek már ahhoz, hogy a naivát játsszam. Pedig a szám még mindig elég szép. Hát még így kirúzsozva. Igazából csak a szemeim kezdtek el öregedni. Többet kellene aludnom. És amúgy a gyerekkel is minden rendben. Csak az osztályfőnöke baszogat állandóan, hogy mindenféleképpen beszélni szeretne velem. Én viszont ki nem állhatom azt a vén kurvát, ráadásul a gyerek is utálja, ha nem muszáj, inkább nem is akarom látni. Engem viszont mindenki látni akar, nélkülem úgyse működne az előadás. És ma este még a rendezővel is le kell feküdnöm, szóval egy szülői értekezlet már tényleg nem férne bele az időmbe. Nekem is csak egy életem van. De már a múltkor se mentem el. És mi van, ha éppen a hülye szülői értekezlet miatt nem kapom meg a következő szerepet? Azt sose bocsátanám meg magamnak. Majd azt hazudom, hogy lebetegedtem. Bár ezt már a múltkor se nagyon hitték el szerintem. Kell nekem az a szerep. És meg is fogom kapni.


Ferdinánd Zoltán

Szólj hozzá

Nagy M. Hedvig Ferdinánd Zoltán