2016. máj 08.

Játszótér

írta: Hálomlábú Kobla
Játszótér

Fotó: Szász Zita

Micsoda demagógia! Még hogy fel kell menni?! Ki mondta? Anya? Kinek az anyja? Az enyém biztos nem. Árva vagyok. Tiltakozom! Kikérem magamnak. Nem megyek sehova. Az alapvető emberi jogaim és lapellálok. Jó, akkor kapellálok. Ap…micsoda??? Különben is kit érdekel?! Anya! Segítség! Én most ide lefekszem, mert nagyon elfáradtam, és ha majd kipihentem magam, akkor mérlegelni fogom, hogyan akarom eltölteni a délutánomat. Addig ejtőzöm egy kicsit. Hé! Hagyd abba! Ez disznóság! Nem vagy a testvérem. Nem is ismerlek. Segítség, el akarnak rabolni! Ez a nő itt akaratom ellenére….
 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

A spenót jó, a kötelező olvasmány jó, a leckeírás jó, fürdeni kell, velük nem játszhatsz mert az anyjuk kurva az apjuk meg alkoholista. Mondtam, hogy papucsban nem megyünk sehová, ide meg pláne nem. Mondhatnám, hogy húzzál haza gyermekem, de még erre is képtelen vagy, így hát ezt is nekem kell megtennem. Maguk meg mit bámulnak? Lehet, hogy senkit sem fog szeretni, igen lehet, de legalább nem egy senki lesz belőle. Ha nagy lesz majd megérti, hogy én csak a javát akartam. Ez a játszótér amúgy is tele van hugyozva. Olyan akarsz lenni mint ezek? Azt már nem. Belőled lesz valaki! Érted? Ha beledöglesz, akkor is jól fogsz élni! Megértetted? Ne hisztizz már, nem vagy te lány.
vi
  ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

„A következőt nem itt lövöm agyon. Baromi macerás eltakarítani a hullákat. Na jó, mondjuk nem kell beszólni. Én szóltam… Mondtam neki, hogy a csapatokat én állítom össze. Erre elkezd itt nekem magyarázni, hogy övé a labda, meg mittudomén.. Kit érdekel, hogy kié a labda, hülye gyíkagyú! Most cipelhetlek valami nyugis helyre, ahol fel tudlak darabolni. Ebből elegem van! Láttam egy filmben egy arcot, aki elcsalta a hülyegyereket valami kihalt gyárépületbe, hogy gond nélkül fel tudja trancsírozni. De hol van itt gyárépület? Pláne kihalt? Hagyjuk ezt, most már tök mindegy. Te meg ne vigyorogjál ott középen, te malacképű. Inkább segíthetnél. Ha ezt lerendeztem, visszajövök és elintézlek téged is. Amúgy is unom már, hogy napok óta rászáradt a vigyor a hülye pofádra! Az egész idióta brigádot kicsinálom! Igen, még téged is a hülye hintáddal, meg a retardált apáddal együtt. Úgyhogy nem bámulás, hanem kussolás van! Köcsögök!”
(morpho)

Szólj hozzá

vi (morpho) Szász Zita