2016. ápr 25.

Mutat

írta: Hálomlábú Kobla
Mutat

Fotó: Szász Zita

Egy vegetáriánus hamburger lesz extra salátával. Remélem, a zsömlét távol tartják a húsoktól. A saláta bio, csak mert elég fonnyadtak látszik. Igazság szerint, nem kellene egy helyen árulni a húsos ételeket a vegetáriánussal. Diétás kóla van? Hopsz, ez a sajt friss? Elég penetráns szaga van. Micsoda, francia?! Az én gyomrom nem bírja a francia sajtokat, mindig kiadom taccsot tőlük. Rendben, a dán sajt megfelelő lesz. Remélem, nem csak egyfélét rak bele?! Állj, állj! Mi ez? Úgy-e nem az, amire én gondolok? Minek néz engem?! Hogy képzeli ezt?! És még francia sajttal is meg akart mérgezni!

  ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- Mondja csak kérem, hogyan kerül az ön vitrinébe az én arcom?
- A hűtőmre gondol?
- Jó, akkor hűtő, de ez most nem lényeges. Fizet nekem ezért bármennyit is?
- Uram! Az csupán a tükörképe. Maga viccel.
- Jó, de mennyit fizet érte? Nem gondolhatja, hogy ingyen adom.
- Rendben. Maga mennyit fizet a hűtőm használatáért?
- Maga megbolondult? Miért fizetnék egy petákot is? Már az ötlete is vérlázító. Hot dogja van?
- Az nincsen.
- Sejtettem. Na viszontlátásra.
vi

  ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- 11. 12, 13, 14, 15…
- Mi van?
- A flamingókat számolom a hálóingjén…16, 17, 18…
- Ez nem hálóing! Megőrült? Minek számolja meg őket?
- Autista ornitológus vagyok, betegesen vonzódok a rózsaszín flamingókhoz, 19, 20, 21,    megfordulna?
- Ez egy büfé! Kávé, tea, szenya, ávíz, kér valamit?
- 22, 23, köszi nem, 24, 25, a sapkája is kéne, a belsejét nem látom. Gyakran visel sapkát a hálóingjéhez?
- Na elég volt haver, ha nem kell semmi, told el a bringát, de kurva gyorsan!
- Sajnos nem tehetem, mert kényszeres is vagyok, továbbá skizofrén. Ha végeztem a flamingókkal, a poharakat fogom végigszámolni! Eddig 26. Megfordulna végre? Akkor hamarabb végzünk.
- Attól nem fél, hogy én most kimászok innen és pofán vágom?
- Nem igazán. 27, 28, 29. Egy baromi nagy pisztoly van a  farzsebemben. Ha leveszi a hálóinget, nekem az is jó. 30, 31…
- Tudja mit? Én most rendőrt hívok!
- És mit mond neki? Hogy egy ember a flamingóit számolja?
- Na ebből elegem van! Felmondok! Már úgy is itt akartam hagyni ezt az egészet a magafajta hülyék miatt!
- Ahogy gondolja. Mielőtt elmegy megadná a főnöke számát? Éppen munkát keresek és hallom, hogy itt üresedés van…
(morpho)

 

Szólj hozzá

vi (morpho) Szász Zita